سه شنبه, 05 آبان 1394 ساعت 09:03

اختلالات مفاصل ناشی از پرتودرمانی

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کلینیک امید تهران: رادیوتراپی می تواند باعث آسیب و ضعف بافت قسمتی که در حال درمان است، شود. این موضوع می تواند باعث کاهش حرکت مفاصل مانند فک ها شانه یا استخوان لگن شود. گاهی مشکلات مفاصل ماه ها تا سال ها بعد از اتمام رادیوتراپی بروز می کند.

فرد باید به علائم اولیه ناراحتی های مفصلی توجه کند. این علائم شامل :

- مشکل در باز کردن کامل دهان

- درد در هنگام انجام بعضی از حرکات، مانند گذاشتن دست بالای سر یا قرار دادن دست در جیب پشتی شلوار. او باید در این حالت با پزشک  خود صحبت کند، و شاید آنها او را به فیزیوتراپیست ارجاع دهند تا میزان ناراحتی مفاصل را ارزیابی کند. فیزیوتراپیست می تواند برای کاهش درد، افزایش قدرت و میزان حرکت تمرین ها و حرکاتی را تجویز کند.

خواندن 2452 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

33 نظرها

  • پیوند نظر Ruth پنج شنبه, 21 دی 1396 ساعت 18:05 ارسال شده توسط Ruth

    autocad shop drawings
    autocad 2017
    autocad lt 2011 license

  • پیوند نظر Alexis دوشنبه, 11 دی 1396 ساعت 02:37 ارسال شده توسط Alexis

    play slots for real money on android
    casino real money
    best roulette casino online

  • پیوند نظر Dorcas جمعه, 08 دی 1396 ساعت 03:56 ارسال شده توسط Dorcas

    want buy cialis uk
    viagra without a doctor prescription
    buy viagra cialis or levitra

  • پیوند نظر Adriene سه شنبه, 05 دی 1396 ساعت 14:57 ارسال شده توسط Adriene

    order cialis online prescription
    buy viagra
    cialis sale uk

  • پیوند نظر Tyrone پنج شنبه, 23 آذر 1396 ساعت 09:25 ارسال شده توسط Tyrone

    rx party net pill cialis
    viagra without a prescription
    can you buy cialis over the counter

شروعقبلی1234567بعدیپایان